Ta strona używa plików cookies.
Polityka cookies    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ

Hotel dla kota - Rezerwacje

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą naszego Hotelu, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji miejsca dla kota. Szczególnie w sezonie letnim i okresach okołoświątecznych, dostępność boksów może być mocno ograniczona. Zapraszamy szczególnie osoby mieszkające w Poznaniu i okolicznych miejscowościach, nasz Hotel mieści się w Luboniu pod Poznaniem, w cichej i zielonej okolicy.

Podstawowe informacje

Miejsce dla kota można rezerwować telefonicznie lub mailowo:

+48 790-597-333
hotel@purrfect.pl

Aby rezerwacja była ważna, niezbędne jest wpłacenie zadatku, wynoszącego 1/3 ceny pobytu.

Dane do opłacenia rezerwacji:

Purrfect Karolina Urbańska
Nr rachunku: 50 1140 2004 0000 3802 7819 5653
Tytuł: imię kota i termin pobytu

Pozostałą część kwoty można uiścić również przelewem lub gotówką przy oddawaniu kota do Hotelu. W przypadku odwołania rezerwacji, zadatek nie podlega zwrotowi. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu, chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości.

Godziny otwarcia

W hotelu obowiązuje doba hotelowa od 14.00 do 12.00. Przed przyjazdem do hotelu należy umówić się na konkretną godzinę (tak, żeby na pewno ktoś mógł Państwa obsłużyć); przyjmujemy od 9.00 do 20.00.

Szczegółowe warunki rezerwacji

Ze względu na bezpieczeństwo zwierząt trafiających pod naszą opiekę, do Hotelu mogą trafić wyłącznie zdrowe zwierzęta. Dorosłe koty muszą być ponadto wykastrowane/wysterylizowane. Wymagamy aktualnego odrobaczenia przeciwko pasożytom wewnętrznym i zewnętrznym. Prosimy o zabranie ze sobą książeczki zdrowia pupila.

Wymagane szczepienia

Każdy kot przyjeżdżający do hotelu musi mieć aktualne szczepienie na panleukopenię i koci katar. Ponadto, koty wychodzące muszą być zaszczepione przeciwko wściekliźnie.

Dodatkowe informacje

W trosce o zapewnienie Twojemu kotu jak najlepszych warunków pobytowych, będziemy wdzięczni za wszelkie informacje dotyczące pupila. Robiąc rezerwację w Hotelu, możesz dodatkowo sprecyzować, jakie dodatkowe udogodnienia będą potrzebne nowemu pensjonariuszowi. Zachęcamy do przywożenia własnego żwirku oraz karmy, do której pupil jest przyzwyczajony. Jednak jeśli z jakiegoś powodu nie będzie to możliwe, to za dodatkową opłatą zapewnimy wszystko na miejscu.

Przed dokonaniem rezerwacji i wpłatą zadatku, prosimy o zapoznanie się z regulaminem Hotelu, który dostępny jest na naszej stronie. Znajdziesz tam też wzór umowy, którą każdy właściciel podpisuje w momencie pozostawiania kota pod naszą opieką.